Prelistujte si tento leták obchodu IKEA platný od - do - a pozrite si najnovšie akcie. Na strane 108 aktuálneho akciového letáku nájdete najlepší tovar z kategórie Nábytok. Tento leták predajne IKEA ponúka zľavy na viac ako 231 produktov a získate tak najlepšiu cenu za produkty, ktoré radi kupujete! Ak chcete ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode IKEA, nezabudnite si prelistovať celý leták od strany 1 až po stranu 108. Na aktuálnej strane nájdete akcie na žiarovka, príbor, Metod, však IKEA v celom letáku ponúka zľavy na veľa ďalších produktov, ako napríklad práčka, práčka so sušičkou, sušička, Metod. Ak chcete nakupovať múdro a ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode IKEA, nepremeškajte najnovší akciový leták plný výborných cien a úžasný zliav. Navštevujte stránku Kompas Zliav každý deň, aby ste určite nepremeškali výborné akcie ponúkané vašimi obľúbenými predajcami.
Záruka
Záruka na spotrebiče
Aká je záručná lehota?
Táto záruka platí päť (5) rokov od dátumu kúpy spotrebiča
v obchodnom dome IKEA. Na spotrebiče LAGAN a TILLREDA
sa vzťahuje 2-ročná záruka platná od dátumu nákupu
spotrebiča. Ako doklad o kúpe je nutné predložiť originálny
pokladničný blok. Ak je výrobok počas záručnej doby v oprave,
nepredlžuje to jeho záručnú lehotu ani záručnú lehotu
na nové diely.
Na čo sa vzťahuje táto záruka?
Záruka sa vzťahuje na chyby spotrebiča spôsobené chybnou výrobou alebo
chybným materiálom a platí odo dňa nákupu tohto spotrebiča v obchodnom dome
IKEA. Záruka platí len v prípade používania výrobku v domácnosti. Výnimky sú
uvedené v časti „Na čo sa záruka nevzťahuje?‟
Na ktoré spotrebiče sa vzťahuje záruka?
Päťročná (5) záruka sa vzťahuje na všetky kuchynské spotrebiče
IKEA a vzťahuje sa na chyby materiálu a výrobné chyby.
Na ktoré spotrebiče sa táto záruka nevzťahuje?
Na všetky spotrebiče zakúpené v obchodnom dome IKEA pred 1. augustom 2007.
Na spotrebiče LAGAN a TILLREDA, sa vzťahuje dvojročná záruka, ktorá plynie
odo dňa nákupu.
Čo urobí IKEA na odstránenie problému?
Určený servisný partner výrobok obhliadne a rozhodne, či sa naň táto
záruka vzťahuje.
Ak áno, servisný partner podľa vlastného uváženia rozhodne o oprave chybného
výrobku alebo o jeho výmene za taký istý či porovnateľný výrobok.
V prípade opravy chybného výrobku počas záručnej lehoty znáša
IKEA všetky náklady na opravu, náhradné diely, prácu a cestovné výdavky
opravárov, ktoré v tejto súvislosti vzniknú, za predpokladu, že spotrebič je na účely
opravy dostupný servisnej firme bez vynaloženia mimoriadnych výdavkov.
Tieto podmienky upravujú smernice EÚ (č. 99/44/EG) a príslušná miestna legislatíva.
Chybné súčiastky odstránené počas opravy sa následne stávajú majetkom IKEA.
Ak poverená servisná firma opraví alebo nahradí spotrebič v rámci záručnej lehoty,
zároveň preberá povinnosť v prípade potreby zabezpečiť inštaláciu opraveného
alebo nového výrobku. Na túto činnosť sa záruka vzťahuje v prípade, že je
výrobok k dispozícii na opravu a je ľahko dostupný. Ak je spotrebič inštalovaný
neštandardným spôsobom, zákazník musí spotrebič sprístupniť ešte pred
návštevou servisnej firmy.
Kto vykoná záručný servis?
Záručný servis poskytuje IKEA prostredníctvom svojich vlastných servisných služieb
alebo siete autorizovaných servisných partnerov.
Na čo sa záruka nevzťahuje?
• úmyselné poškodenie alebo poškodenie z nedbanlivosti, poškodenie spôsobené
nedodržaním návodu na použitie, nesprávnou inštaláciou, pripojením
na nesprávne napätie, poškodenie spôsobené chemickou alebo elektrochemickou
reakciou, hrdzavením alebo poškodenie vodou vrátane poškodenia spôsobeného
nadmernou tvrdosťou vody (nie však výhradne), poškodenie zapríčinené
nevhodnými podmienkami okolitého prostredia, • spotrebné súčasti, ako sú
batérie a žiarovky, • nefunkčné a dekoračné súčasti, ktoré nemajú vplyv
na činnosť spotrebiča, vrátane škrabancov a prípadných farebných zmien,
• náhodné poškodenie cudzími predmetmi alebo látkami a čistením
či odblokovaním filtra, drenážnych systémov a priehradiek na čistiaci prostriedok,
• poškodenia nasledujúcich súčastí: keramického skla, doplnkov, košíkov na riad
a príbory, napájacích a odvádzacích potrubí, tesnení, lámp, displejov, úchytiek,
krytov a ich súčastí, ak tieto poškodenia nie sú preukázateľne výrobnými chybami, •
prípady, keď technik počas návštevy nezistil žiadnu chybu, • opravy vykonané iným
než nami určeným poskytovateľom servisu alebo naším autorizovaným zmluvným
servisným partnerom, alebo v prípade, že neboli použité originálne náhradné
diely, • opravy spôsobené chybnou inštaláciou alebo inštaláciou, pri ktorej neboli
dodržané normy, • použitie spotrebiča v inom ako domácom prostredí,
t. j. na profesionálne účely, • poškodenie pri preprave: Ak zákazník prepravuje
výrobok do svojho bydliska, prípadne na inú adresu, IKEA nezodpovedá
za žiadne prípadné škody vzniknuté počas prepravy. Ak však výrobok doručuje
na adresu zákazníka IKEA, preberá zodpovednosť za prípadné poškodenie výrobku
vzniknuté pri doručovaní a jeho nápravu (na túto sa však nevzťahujú tieto záručné
podmienky). V prípade reklamácií na základe tejto podmienky sa obráťte
na Kontaktné centrum IKEA na www.IKEA.sk
• náklady na vykonanie prvej inštalácie spotrebičov IKEA:
Tieto obmedzenia sa nevzťahujú na bezchybnú prácu vykonanú kvalifikovaným
odborníkom s použitím originálnych dielov na účely prispôsobenia spotrebiča
technickým bezpečnostným smerniciam inej krajiny EÚ.
Platnosť zákonných práv: Okrem práv vyplývajúcich z platných právnych
predpisov vám táto záruka poskytuje aj špecifické práva.
Miesto platnosti: Na spotrebiče zakúpené v krajine EÚ a prevážané do inej krajiny
EÚ sa vzťahujú servisné podmienky v rámci záručných podmienok platných v novej
krajine. Povinnosť vykonať servis v rámci záruky sa vzťahuje na výrobok iba v tom
prípade, ak bol spotrebič inštalovaný v súlade s:
• technickými normami platnými v krajine, kde sa uplatnila záruka.
• návodom na montáž a inštaláciu a bezpečnostnými informáciami,
ktoré sú súčasťou balenia spotrebiča.
Ako nás v prípade potreby kontaktovať? Kontaktujte nás osobne v obchodnom
dome IKEA alebo telefonicky, e-mailom či cez chat v našom Kontaktnom centre.
Kontakty nájdete na stránke www.IKEA.sk
Ako nás kontaktovať v prípade, že po zakúpení potrebujete servis?
Zavolajte, prosím, na číslo uvedené v dokumentácii priloženej k výrobku.
Aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepšie služby, predtým, ako nás budete
kontaktovať, si prečítajte návod na použitie.
Pripravte si tiež číslo výrobku IKEA, ktoré je pri hovore nutné uviesť.
Je to 8-miestne číslo, ktoré nájdete na pokladničnom bloku alebo
na nálepke uvádzajúcej energetickú triedu spotrebiča.
Ďalšie informácie a odporúčania
Sprievodca
inštaláciou
kuchyne IKEA
Sprievodca
nákupom
kuchyne IKEA
Kuchyne
IKEA
V tejto nákupnej príručke nájdete
výrobky, ceny a užitočné informácie,
ktoré vám pomôžu vybrať si kuchyňu
snov – či už hľadáte kompletnú
kuchynskú zostavu ako METOD
alebo vás zaujala iná kuchyňa
z našej ponuky.
Vaša nová
Kuchyňa IKEA
Sprievodca
inštaláciou
Sprievodca inštaláciou
novej kuchyne ENHET
Kuchyňa ENHET
Sprievodca inštaláciou
Tento sprievodca obsahuje
rady a podrobný návod,
ako si svojpomocne
nainštalovať novú kuchyňu.
od začiatku
až do konca
Tento sprievodca vás prevedie
všetkými krokmi na ceste k vašej
novej kuchyni IKEA vrátane výberu
štýlu či merania až po plánovanie,
objednávanie a inštaláciu.
Platnosť do 31. decembra 2021.
Nákupná príručka Kuchyne IKEA
Sprievodca plánovaním
Sprievodca inštaláciou
V tejto príručke nájdete všetky kuchynské
výrobky, ceny, rady a informácie, ktoré budete
potrebovať na to, aby sa kuchyňa vašich snov
stala skutočnosťou. Nájdete ich
na www.IKEA.sk/nakupneprirucky.
Príručka Vaša nová kuchyňa IKEA vám pomôže
pri plánovaní, meraní, objednávaní a inštalácii
vašej novej kuchyne IKEA. Nájdete ich
na www.IKEA.sk/nakupneprirucky.
Náš sprievodca inštaláciou kuchyne vám
poskytne tipy a informácie o správnej
inštalácii kuchyne. Nájdete ich
na www.IKEA.sk/nakupneprirucky.
107