TESCO leták - 30.4.2018 - 30.9.2018 - str. 15 - NEPLATNÝ LETÁK

1 ... 15 ... 37
Leták TESCO - 30.4.2018 - 30.9.2018 - Produkty v akcii - dezert, banány, jahody, pomaranče, maliny, avokádo, syr, tvaroh, jogurt, kefírové mlieko, mlieko, vajcia, cukor, olej, Omega-3, zinok. Strana 15.
1 ... 15 ... 37

Prelistujte si tento leták obchodu TESCO platný od 30.4.2018 do 30.9.2018 a pozrite si najnovšie akcie. Na strane 36 aktuálneho akciového letáku nájdete najlepší tovar z kategórie Hypermarkety a Supermarkety. Ak chcete ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode TESCO, nezabudnite si prelistovať celý leták od strany 1 až po stranu 36. Ak chcete nakupovať múdro a ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode TESCO, nepremeškajte najnovší akciový leták plný výborných cien a úžasný zliav. Navštevujte stránku Kompas Zliav každý deň, aby ste určite nepremeškali výborné akcie ponúkané vašimi obľúbenými predajcami.

Produkty v tomto letáku

 

Nejoblíbenější produkty

Cukor

Väčšina z nás si už bez cukru nevie predstaviť svoje každodenné fungovanie. Veď už len preto, že ide o obľúbené sladidlo, ktoré napríklad zlepší chuť našej rannej kávy. Nehovoriac o tom, že je potrebnou ingredienciou všetkých pečených sladkých dobrôt . Pridávame ho tiež do rôznych mliečnych kokteilov a samozrejme aj do čaju. Cukor je skrátka neoddeliteľnou súčasťou väčšiny domácností po celom svete.

Fakt, že nám sladenie cukrom chutí, napovedá, že ho v istej miere potrebujeme a robí nám dobre. Konzumácia všetkého sladkého nás niekedy priam „pohladí na duši“ a upokojí aj naše nervy. A nie je to náhoda. Cukry sú najdôležitejšou výživou mozgu. Ale pozor, akýmisi umelými sladidlami a náhradami tento účinok v potrebnej miere nenahradíme! Konzumácia cukru je však takisto potrebná aj ako výživa svalov, mali by si ho teda dopriať napríklad aj športovci a ľudia v aktívnom pohybe. Prajeme vám všetkým dobrú chuť!

 
Mlieko

Od útleho detstva skoro každý z nás počúval o prospešných účinkoch mlieka. A tiež o tom, že je zdravé konzumovať mliečne výrobky, nahradiť  nimi napríklad iné (nielen) detské zlozvyky- pochutnať si na nich miesto čipsov, cukríkov a iných nevýdatných a na vitamíny chudobných maškŕt. Mlieko je bohaté na obsah dôležitých živín- obsahuje vitamíny, bielkoviny, vápnik a tuky. Bielkoviny napomáhajú k rastu a spevneniu svalstva (dôležité hlavne v období dospievania), sú kvalitný zdrojom energie najmä pri častých pohybových či športových aktivitách a viacero prospešných účinkov má pre naše telo aj vápnik- upokojuje nervy, spevňuje kosti, chrup a svalstvo. V praxi má pravidelné pitie mlieka na zdravie človeka a jeho kondíciu veľa pozitívnych dopadov.

Ak by ste sa na chvíľu zamysleli nad otázkou, ktoré potraviny sú pre ľudí najzásadnejšie, určite by niektoré z predných pozícií patrili aj mlieku, minimálne mnohým mliečnym výrobkom, ktoré nás ako už bolo spomenuté, obohatia o dôležité živiny, no tiež nás dostatočne nás zasýtia. Pravidelné pitie mlieka je prospešné pre deti v puberte, vo vývoji, ale svojim zložením a účinkami obohacuje tiež kondíciu a zdravie dospelého človeka.

 
TehotenstvO DOLEŽITÉ MLIEČNE VÝROBKY Mliečne výrobky sú dokonalým zdrojom vápnika, ktorý je nevy- hnutný na stavbu kostí a zubov dietata. Dodávajú tiež bielkoviny a vitamíny B2 a B12. Pozor na nízkotučné produkty - neob- sahujú vitamín D. Najlepšie je používať polotučné a prírodné produkty, ktoré neobsahujú cukor a umelé prísady. Je dobreé vediet, že mlieko, jogurt, kefir alebo cmar majú viac vápnika neiž tvaroh. Žltý syr je zase bohatý na vápnik, ale príliš mastný SLEPAČIE A PREPELIČIE VAJCA Odporúča sa konzumácia 2-3 vajec týždenne, kedže sú zdrojom bielkovín, vitamínov A a D a fofAKO DEZERT OVOCIE ru. Tiež obsahujú vitamíny skupiny Ovocie je dôležitou súčastou B, draslik, vápnik, železo a horčík. stravy a zároveň skvelým tipom na DôLEŽITÉ NFORMACIE Občas zjedzte aj prepeličie vajcia. občerstvenie alebo dezert, ked Zriedkavo spôsobujú alergické máte chuť na niečo sladké. Oplatí reakcie a líšia sa tiež zložením: sa vybrať to, ktoré je bohaté na vi obsahujú menej tuku než slepačie C,ako sú napriklad maliny vajcia a viac fosforu, železa, medi, jahody, čierne ríbezle, citrusové zinku a vitamínov skupiny B. VSETKY PRopuKTY plody alebo kivi. Pomaranče a avokádo predstavujú bohatý zdroj kyseliny listovej a banány dodaiú horčík a draslik. ČERSTVÉ A VELMI KVALITNE CHUDÉ MÄSO Mäso je počas tehotenstva naj- lepším zdrojom tak potrebných bielkovín a železa. Najlepšie je ZELENÁ ZELENINA siahnuť po chudom mäse hovä-Zelenina podobne ako ovocie Najlepšie je olej konzumovat bez dzom, králičom alebo po hydine dodá cenné vitamíny, minerály eelnej úpravy ako prilohu k -, ktoré obsahuje menej choles- a vlákninu. Najviac výživných lá- šalátom v množstve 1 -2 lyžičky terolu. V mäse sa nachádzajú aj tok obsahuje v surovej podobe. denne. vitamíny skupiny B a zinok, ktorý zlepšuje imunitu a pomáha osobitnú pozornosť zelenej udržat tehotenstvo vitamínov rozpustených v tukoch. Tehotné ženy by mali venovať ZDRAVIE V KAPSULE listovej zelenine: petržlenovejOkrem vhodnej stravy by mali te- vňati, šalátu, ružičkovému kelu, hotné ženy a ženy, ktoré plánujú brokolici, pažítke alebo špenátu. otehotnieť, pravidelne prijímať OMEGA-3 MASTNE KYSELINY Omega-3 mastné kyseliny majú Táto zelenina je cenným zdrojom kyselinu listovú. Jej nedostatok obrovský vplyv na rozvoj nervo kyseliny listovej, železa, betaka- môže spôsobiť poruchy nervovej vých buniek a mozgu dietata a vroténu, vitamínu C a vápnika. sústavy plodu. Niektoré ženy neskoršom veku tiež na rozvoj zraku, preto by mala byf stravaKVAPKA OLEJA tehotných žien bohatá na morské Olivové a rastlinné oleje sú ryby, ktoré sú zdrojom týchto ky- zdrojom nenasýtených mastných Netreba však zabúdať na to, že selín. Ryby obsahujú aj jód, ktorý kyselín, predovšetkým omega-6 nenahradia stravu bohatú na ži- užívajú tiež lieky so železom. Na trhu sú dostupné vitamíny špe- ciálne určené pre tehotné že mastných kyselín a vitaminu E.viny. Užívanie každého prípravku Oleje sú nevyhnutné pri získavaní určite konzultujte s lekárom. sustavy TESCO LOVES BABY 15

TESCO letáky

TOP letáky a katalógy