TESCO leták - 30.4.2018 - 30.9.2018 - str. 16 - NEPLATNÝ LETÁK

1 ... 16 ... 37
Leták TESCO - 30.4.2018 - 30.9.2018 - Produkty v akcii - in-line korčule. Strana 16.
1 ... 16 ... 37

Prelistujte si tento leták obchodu TESCO platný od 30.4.2018 do 30.9.2018 a pozrite si najnovšie akcie. Na strane 36 aktuálneho akciového letáku nájdete najlepší tovar z kategórie Hypermarkety a Supermarkety. Ak chcete ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode TESCO, nezabudnite si prelistovať celý leták od strany 1 až po stranu 36. Ak chcete nakupovať múdro a ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode TESCO, nepremeškajte najnovší akciový leták plný výborných cien a úžasný zliav. Navštevujte stránku Kompas Zliav každý deň, aby ste určite nepremeškali výborné akcie ponúkané vašimi obľúbenými predajcami.

Produkty v tomto letáku

 
 
Tehotenstvo Krás A VO FORME TEHOTENSTVO JE VÝNIMOČNÝ STAV, POČAS KTOREHO SI TELO BUDÚCEJ MAMIČKY VYŽADUJE ZVLÁŠTNE ZAOBCHÁDZANIE. I KED MOŽNO VELA, NIE VŠETKO JE DOVOLENÉ. ČO NA TO EXPERTI? RADY sa po pôrode, redukuje opuchy na formovanie správneho drža- nôh, bráni vzniku krčových žil a zmierňuje stres. Cvičenie zlepsu- systému, zlepšenie kardiovasku- je okysličenie tela matky a dieťata, lárneho systému (posilnenie stre- posilňuje odolnosť a zmierňuje du la, joga pre tehotné alebo tehotenské problémy. nia tela, zlepšenie dýchacieho AKTIVNA BUDUCA MAMA Chcete v tehotenstve cvičiť? Výborný nápad! Ženy, ktoré sú v tehotenstve aktívne, majú lepšiu POVOLENE AKTIVITY fyzickú kondíciu, lepšie zvládajú Vykonávajte jednoduché cvi V tomto období je vhodné sú námahu a ich svaly sú menej unavené. Pohyb znižuje riziko rozvoja cukrovky a kardiovaskulár nych ochorení, zlepšuje náladu, ičeia, aeróbne a posilňovacie konci tehotenstva má cvičenie zvyšuje sebavedomie, zmierňuje cvičenia. Cvičenia vyberajte s veľký význam, pretože pripravuje výkyvy nálad, pripravuje telo na ohľadom na fázu tehotenstva. telo na pôrod, spevňuje svalstvo pôrod a ulahčuje jeho zotavenie V prvom trimestri sa zamerajte chrbta a znižuje jeho napätie pilates). V druhom trimestri sú vhodné cvičenia, ktoré posilňujú svalstvo a zvyšujú jeho pružnost. čenia: dlhé prechádzky, fitnes strediť sa na bránicové dýcha- a jogu pre tehotné ženy, pláva- nie a napínanie a uvoňovanie nie, pokojný tanec, naťahovacie ednotivých svalových partií. Na Čo JE DôLEŽITÉ: Porad'te sa s lekárom, aby ste mali istotu, že e tehotenstvo prebieha správne a šport neuškodí Neprehrievajte sa (nezabúdajte, že teraz máte vyššiu teplotu 37 °C - a jej d'alší nárast môže bábätku. vyvolať křče a nedostatočné okysličenie plodu). Počas tréningu si kontrolujte tep (max. do 140 - úderov za minútu). Ak strácate dych, prestante Vyhnite sa disciplínam, ktoré so sebou nesú riziko e pádu, ako je jazda na koni, korčule (kolieskové trénovať', kedže to môže ovplyvniť' množstvo kyslika, a adové), jazda na horskom a cestnom bicykli, ktoré dodávate diet'atu lyžovanie, bojové umenia alebo squash. Nechajte si 3. So strečingom a jogou rozumne - cvičenie, ktoré uvol'nuje klby a väzy, môže viesť k úrazom a zmeny a poradiť od personálneho trénera, ktorý má skúsenosti kvalifikáciu na trénovanie tehotných žien a prispôsolbi t'ažiska zasa ovplyvňujú rovnováhu a zvyšujú riziko úrazov.tréning vašim potrebám. 16 TESCO LOVES BABY

TESCO letáky

TOP letáky a katalógy