Leták TESCO - str. 47 - NEPLATNÝ LETÁK *

1 ... 47 ... 107
Leták TESCO - Produkty v akcii - bageta, pečivo, slané pečivo, muffiny, paradajky, cesnak, špenát, syr feta, mlieko, maslo, soľ, čierne korenie, rasca, koreniny, bazalka, olivový olej, olej, repkový olej, ocot, voda. Strana 47.
1 ... 47 ... 107

Prelistujte si tento leták obchodu TESCO platný od - do - a pozrite si najnovšie akcie. Na strane 106 aktuálneho akciového letáku nájdete najlepší tovar z kategórie Hypermarkety a Supermarkety. Ak chcete ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode TESCO, nezabudnite si prelistovať celý leták od strany 1 až po stranu 106. Ak chcete nakupovať múdro a ušetriť pri nasledujúcom nákupe v obchode TESCO, nepremeškajte najnovší akciový leták plný výborných cien a úžasný zliav. Navštevujte stránku Kompas Zliav každý deň, aby ste určite nepremeškali výborné akcie ponúkané vašimi obľúbenými predajcami.

* Platný vo všetkých predajniach TESCO
Zobraziť ďalšie

Produkty v tomto letáku

 

Nejoblíbenější produkty

Mlieko

Od útleho detstva skoro každý z nás počúval o prospešných účinkoch mlieka. A tiež o tom, že je zdravé konzumovať mliečne výrobky, nahradiť  nimi napríklad iné (nielen) detské zlozvyky- pochutnať si na nich miesto čipsov, cukríkov a iných nevýdatných a na vitamíny chudobných maškŕt. Mlieko je bohaté na obsah dôležitých živín- obsahuje vitamíny, bielkoviny, vápnik a tuky. Bielkoviny napomáhajú k rastu a spevneniu svalstva (dôležité hlavne v období dospievania), sú kvalitný zdrojom energie najmä pri častých pohybových či športových aktivitách a viacero prospešných účinkov má pre naše telo aj vápnik- upokojuje nervy, spevňuje kosti, chrup a svalstvo. V praxi má pravidelné pitie mlieka na zdravie človeka a jeho kondíciu veľa pozitívnych dopadov.

Ak by ste sa na chvíľu zamysleli nad otázkou, ktoré potraviny sú pre ľudí najzásadnejšie, určite by niektoré z predných pozícií patrili aj mlieku, minimálne mnohým mliečnym výrobkom, ktoré nás ako už bolo spomenuté, obohatia o dôležité živiny, no tiež nás dostatočne nás zasýtia. Pravidelné pitie mlieka je prospešné pre deti v puberte, vo vývoji, ale svojim zložením a účinkami obohacuje tiež kondíciu a zdravie dospelého človeka.

 
Maslo

Mliečny tuk je chutný a pre ľudské telo potrebný... a zdravý. Dnes už vieme, že živočíšne a mliečne tuky nie sú tým hlavným vinníkom, kvôli ktorému vzniká obezita a nadváha. Opäť je teda veľký dopyt po tradičnom masle, po tej základnej súčasti každej domácnosti a nášho pravidelného stravovania. Dopyt ešte viac rastie, ak je na maslo výhodná akcia.

Jedno je teda isté - výrobky v podobe klasického masla si prešli krátkym útlmom, najmä v období, kedy sa popularite tešil údajne zdravší a diétnejší margarín. Ako však vieme, dnešné informácie mliečne tuky a tradičné maslá opäť vyzdvihujú, ich zlatá éra sa teda vracia späť a môžeme si pochutnať na ich štandardnej chuti. Opäť maslový chlieb ako aj pečené dobroty chutia tak, ako by v skutočnosti chutiť mali. Jemná chuť masiel výrazne vylepší prakticky všetko, na čo ho natrieme - chlieb, pečivo, vianočku... a tiež rôzne varené či pečené dobroty. 

 
KUCHYNA RANAJKOVÉ MAFINY so ŠPENÁTOM A FETOU ŠAKŠUKA HRIANKY S AVOKÁDOM A STRATENÝMI VAJCAMI Čas pripravy: 15 min TIT Počet porci: 2 Cas pripravy: 40 min TT Počet porci: 6 OCas pripravy: 15 min ThT Počet porcit 1 2 velké paradajky lyžica olivového oleja 2 strúčika cesnaku koreniny: sof a čerstvo pomleté čierne korenie, štipka oregana a prípadne čili a rímska rasca 2 vajcia čerstvá bazalka a bageta 2 krajce ražného chleba 1/3 avokáda 2 vajcia 2 lyžice octu 2 lyžičky masla hrsf petržlenovej vňate olivový olej sol 2 velké hrste špenátových listov 30 g syra feta 140 g polohrubej múky lyžička prášku do pečiva štipka sladkej papriky 4 velké vajcia /2 pohára polotučného mlieka sol a čierne korenie repkový olej 1. V hrnci privedte vodu do varu a pri- 1. Paradcjky sparte, ošúpe a nak ájaj- te na kocky. 2. Na menšiu panvicu nalejte olivový oej, pridajte prelisovoný cesnak a chvlu smažte. Pridajte paradajky. ochutte solou, oreganom a kcreninamri. 3. Všetko dobre premiešajte c inten- dajte ocot. Vodu soctom prerriešcjte a vlejte va ce. 2. Ked voda znova začne vrieť odpoči- tate 3 minúty a vyberte vajce z vody. 3. Chlieb opečte vhricnkovači alebo no panvicia pomastite mcslom. Avo- kádo nakrájajte no plátky a uložte na chlieb. Navrch položte vajoe, posypte 1. Vo velkej miske preosejte múku, prá- šok do pečiva, sladkú papriku a dobre premiešajte. V druhej miske vyšíchajte vajcia, mlieko, sof a čierne korenie. Do múky pridajte vcječnú zmes a pre- miešajte. 2.Ruru rozohrejte na 180 °C. Pripravte ó formičiek na mafiny a pokvapkajte ich repkovým olejom. Na dno formičiek položte špenát a fetu. 3. Pridajto porciu costa a navrch každej z nich položte kúsok fety a pritlačte. Pečte v rúre asi 15- 20 minút. zivne smažte na silnom plameni asi 4 minúty, uż bez miešania. 4. K paradajkám pridajte vajcia a ochutte solou. Prikryte c varte ešte solou, petržlenom a pckvaokajte o ivo- vým olejom. Ochadovaná výživová hodnota1porcie: nicko ko minút. Podávajto s čerstvou bazalkou a bagetou. Enwgetickd Biekoviny Tuky Sacharidy hodnota 438kcal20,5g 23,2g44,6g Odhadovaná výživová hodnota 1 porcie: Odhodovaná výživová hodnata 1 porcie: Erergeticko hodnote Bielloviny Tuky Sacharidy Gnergetk Bidkovin Tuly Sacharidy hodnata 8g 7g 130 keel 9g 166 kcal 9,2g 6,2g 19,1g Maslo Babička maslo, 250 g 47

TESCO letáky

Leták TESCO - Zdravie

Leták TESCO - 3.1.2022 - 1.2.2022.
3.1. - 1.2.2022
Platný vo všetkých predajniach TESCO
TOP letáky a katalógy